2011. március 16., szerda

Madárkás sapkatartó

Nem tudom ki, hogyan boldogul télen a rengeteg kiegészítővel: sál, sapka, kesztyű, de én elég nehezen... Így született meg a sapkatartó ötlete: ahány személyes a családunk, annyi zseb+ még egy esernyőtartó.Volt egy régi kedvenc IKEA-s anyagom (örülnék, ha valaki felismerné és tudná a nevét ), de oly régi volt, hogy már régen kivonták a forgalomból, úgyhogy csak egy nagyon pici maradék állt rendelkezésemre. Hímezhető anyagból varrtam köré egy vetexes merevítő csíkot és az esernyőtartó részére hímeztem egy kis madárkát.





Hímzés közben állandóan az "Elment a madárka, üres a a kalitka..." c. népdalt dúdoltam. Rákerestem az interneten és egy csodálatosan szép feldolgozását találtam meg.


Nagyon megérintett a zenéje...

Nincsenek megjegyzések: