2010. december 6., hétfő

Játék! Jeu! Giveaway!



Ígéretemhez híven játékra hívok mindenkit!

Január 3.-án lesz 1 éves a blogom és szeretném, ha Karácsonyra megérkezne az ajándékom.

Ezért a játék időtartama: dec. 7.-17. Sorsolás: dec. 18.-án.

Két szerencsés nyertest sorsolok ki (a kislányaimmal) a jelentkezők közül.

Hagyjatok üzenetet ennél a bejegyzésnél és hirdessétek a játékot, azaz kérlek, a játékra való felhívást tegyétek ki saját blogotokba. Ha nincs blogod, akkor elég az hozzászólás is! Köszönöm, hogy velem játszottatok!



Jeu!

Mon blog a un an! Je vous invite a jouer!!

Pour gagner les cadeaux laissez un com' sous ce post jusqu’à 17 décembre.

Dépouillement: 18 décembre-avec mes filles.

Merci à toutes pour votre participation!



Giveaway!

Joining the giveaway is simple: leave a message here before December 17th.

The winner will be announced here on December 18th, 2010. Good luck!



Az első ajándéka/Les cadeaux pour premiére gagnant(e)/ First winning gift:


A második ajándéka/ Pour deuxiéme gagnant(e)/ Second winning gift:
(+meglepetés/+surprise)


Részletek/ Détails /Details

Dobozok/ Boîtes/3 Box Ø=18,5cm Ø=15,2cm Ø=12,2cm

(a férjem által készítve/produit par mon mari/produced by my husband)


Keresztszemes ajándék/X-Stitch present


31 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Még sohasem voltam első jelentkező :)
ezt nem lehet kihagyni, csodás ajándékok... nagyon szeretem ezeket a színeket. Szép mosolygós napokat és áldott, boldog ünnepeket!

Hajni írta...

Köszönöm! Hasonlóan békés, meghitt ünnepeket kívánok neked!

Aranyalma írta...

Hú, azt hiszem, tényleg megküzdöttél a fémszálakkal, de megérte, fantasztikusan sikerültek! A papírdobozok is nagyon jó benyomást tettek rám! :))
Kiteszem az egyik képet a blogomra a játékfelhívással.
További szép készülődést, most már magatokra is gondolj! :))

latinka írta...

Én is szeretnék játszani!
Boldog évfordulót,és szép ünnepet kívánok!

tideke írta...

Gratula az évfordulóhoz!

Játszani jó, ezért jelentkeznék én is, mindenhol megpróbálom hírdetni.

Monica írta...

Gratulálok!
Játszok én is, kitettelek a blogomba.

Hajni írta...

Köszönöm nektek a kedves szavakat és nagyon örülök, hogy csatlakoztatok a játékhoz. Egy apró kis részlet még kimaradt a fényképekről: a három doboz egymásba illeszthető, tehát a nagydobozba belefér a másik két doboz is. Aranyalma, ráismertél a könyvjelzőn található hópehely mintára?:)

rozandi írta...

Szeretnék én is játszani!
Boldog évfordulót,és kellemes ünnepeket kívánok!

Unknown írta...

Én is szívesen játszanék, jöhetek? :))

Aranyalma írta...

Most már igen! :)

cukiandy írta...

Jó lenne így Karácsony előtt ilyet nyerni :P Játszok! :):)

GhostGirl írta...

én is szívesen jelentkeznék ezekért a gyönyörűségekért :)
és kellemes ünnepeket :)

Évi (Vica) írta...

Én is szeretnék jelentkezni. A blogom oldalsávjába kitettem képet/linket a játékodra :)

estibogar írta...

Hellooo...én is játszanék veled...Boldog blogszölinapot...Gyere te is hozzám...én is 1 éves múltam....

Unknown írta...

Boldog blogszülinapot! Én is szívesen játszanék :)
http://szappankonyha.blogspot.com/

Hajni írta...

Nagyon örülök mindenkinek!

Blithe írta...

én is jelentkeznék ^^

Unknown írta...

Jelentkezem, boldog blogszülinapot.

Lilang írta...

Szuper ajándékok :)
Jó lenne nyerni :)
Kitettem a játékot az oldalsávba.

Namata írta...

Kedves Hajni !
Gratulálok a szülinaphoz !!
A meghívást pedig nagyon köszönöm , igazán jól esett .:)
Igazán szépek az ajándékok !

Kecske Naplók írta...

Halihó!

Én is csalakoznék! :)
Köszi!

Cupp

Ágnes írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!
Most vettem észre,hogy milyen napon van az évforduló...
Gratulálok az új olvasókhoz!

Puszi Mindnyájatoknak!

Ramimami írta...

Gratulálok mindenek előtt. Szeretnék játszani is. Kitettem a hirdetést a blogomra.
További sok sikert.

lapappilon írta...

szia!
én jövök játszani! eleget tettem a feltételeidnek!
minden jót!
Éva

Süle Mónika írta...

Én is szívesen játszanék! Gratulálok az eltelt egy évhez! Nem csak szépek de hasznosak is az ajándékok!

Üdv: Móni

Blackberry írta...

Boldog Blogszületésnapot! Játszanék én is veled!
http://krisztabead.blogspot.com/

Erzsébet írta...

Szeretnék én is ezekért a szépségekért játszani. Köszi a lehetőséget!

Monessa írta...

Én is játszok! Köszi a lehetőséget!:)

viperaeva írta...

Én is szeretnék játszani, nagyon tetszik a tárgyak egymással való harmóniája, de külön-külön is szépek. Reménykedem, hogy nekem is kedvez a szerencse. Ötletekben gazdag, sok-sok blogszülinapot kívánok!

Tündéri Lonka írta...

én is jelentkeznék a játékra :) és kiteszlek a blogomba!

N. Adri írta...

Én is jelentkezem, ha még nem késtem el. És kiteszlek a blogomra is, bár hamarosan lejár a határidő.