2010. december 18., szombat

Sorsolás!!! Winners! Gagneurs!

Nagy izgalommal várták már a lányaim a sorsolást!
Én is örültem ennek a játéknak és annak, hogy a vártnál többen játszottatok velem, összesen 27-en! Olyan izgalmas volt napról-napra látni, ahogyan növekszik a bejegyzés-számláló.
Köszönöm a pozitív gondolatokat és véleményeket!
Én nem tudok jól mutató számokat felsorakoztatni, hányan követnek, hányan klikkeltek rám, stb.
Én csak azt tudom, hogy izgalmas volt az elmúlt közel 1 év. Ági barátnőm hívott ebbe a világba, pont az ő szülinapján! Köszönöm a kedves szavakat, amelyek a z ismeretlenség homályában még igazabbaknak hangzanak.
Jöjjön hát a sorsolás:





A játék nyertese: MONICA Szívből gratulálok!




A második nyertes, pedig nem más, mint: ELINOR 17! Gratulálok!

Kérlek benneteket, hogy vegyétek fel velem e-mailben a kapcsolatot, hogy hétfőn már postázhassam is az ajándékokat!

6 megjegyzés:

rozandi írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Kellemes Ünnepeket!

Namata írta...

Köszönöm !!:)De jó ...nagyon örülök a nyereménynek !Igazi karácsonyi meglepi !!
Köszi Hajni !
Monica gratulálok Neked !

Namata írta...

Majd elfeledtem , hogy puszilom a "Sorsolóbizottságot " !:)

Monica írta...

Jaj, de szép meglepetés!
Nagyon boldog vagyok, köszönöm szépen!

Boldog karácsonyt mindenkinek!

ui.: szeretettel várok mindenkit hozzám is egy kis játékra :)

latinka írta...

Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

Ramimami írta...

Gratulálok minden nyertesnek!