2010. augusztus 19., csütörtök

10 év

A férjemmel éppen ezen a napon kötöttünk 10 éve házasságot. Akkor megfogadtuk, hogy jóban-rosszban egymás mellett maradunk. 10 év alatt történt sok rossz és nagyon sok jó is velünk.
Három egészséges kislánnyal áldott meg bennünket az Isten, amiért nagyon hálásak vagyunk .

Továbbá köszönjük szüleinknek a sok-sok lelki segítséget, amivel mindenben támogattak bennünket és segítettek abban, hogy útjaink soha el ne váljanak.

Ajándékként egy csodálatos Elinor által készített csakra-kompozícióval örvendeztettük meg egymást. Gyönyörű! Köszönöm Tündi!


"Én én vagyok magamnak
s néked én te vagyok,
s te én vagy magadnak,
két külön hatalom.
S ketten mi vagyunk.
De csak ha vállalom."

Radnóti Miklós

1 megjegyzés:

Namata írta...

Nagyon szívesen Hajni !Ezúton is gratulálok a 10 évetekhez és a további szép éveket , napokat és perceket kívánok nektek !:)