2011. február 2., szerda

Köszönöm a díjakat!

Egy időben két helyről is díjat kaptam: Lekitől és Monicatól. Köszönöm, hogy rám (is) gondoltatok!

Nemcsak, hogy meglepődtem, de különleges érzés töltött el, hiszen ismeretlenül is bizalmat szavaztatok nekem.

Az alábbiakban teljesíteném a díjjal járó "kötelességeimet". :)

Teendőim:

Köszönd meg, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról 7 dolgot.

Akiknek adom:

  1. Ági
  2. Tünde-Elinor17
  3. Aranyalma
  4. Shushanna
  5. Kedo
  6. Zsuzska
  7. Anikó
Természetesen virtuálisan visszaadom a díjat Lekinek és Monicanak is.



7 dolog magamról:

1. Mindenem a családom.

2. Mosolygós, optimista ember vagyok.
3. Kedvenc évszakom a tavasz.

4. Tisztelettel és szeretettel gondolok nagyszüleimre és őseimre.
5. Szeretek utazni.
6. Kompromisszumkereső ember vagyok
7. Szeretek olvasni és szeretem a szakmámat.


1 megjegyzés:

Namata írta...

Gratulálok Neked a díjhoz !Megérdemled nagyon !:)
Köszönöm a kedvességedet most is .